Серия | Профиль | Серия ContiTech | Количество зубьев |
---|---|---|---|
8V/25N | 8V 1000 | ContiTech AG | 0 |
8V/25N | 8V 1060 | ContiTech AG | 0 |
8V/25N | 8V 1120 | ContiTech AG | 0 |
8V/25N | 8V 1180 | ContiTech AG | 0 |
8V/25N | 8V 1250 | ContiTech AG | 0 |
8V/25N | 8V 1320 | ContiTech AG | 0 |
8V/25N | 8V 1350 | ContiTech AG | 0 |
8V/25N | 8V 1400 | ContiTech AG | 0 |
8V/25N | 8V 1500 | ContiTech AG | 0 |
8V/25N | 8V 1600 | ContiTech AG | 0 |
8V/25N | 8V 1700 | ContiTech AG | 0 |
8V/25N | 8V 1800 | ContiTech AG | 0 |
8V/25N | 8V 1900 | ContiTech AG | 0 |
8V/25N | 8V 2000 | ContiTech AG | 0 |
8V/25N | 8V 2120 | ContiTech AG | 0 |
8V/25N | 8V 2240 | ContiTech AG | 0 |
8V/25N | 8V 2360 | ContiTech AG | 0 |
8V/25N | 8V 2500 | ContiTech AG | 0 |
8V/25N | 8V 2650 | ContiTech AG | 0 |
8V/25N | 8V 3150 | ContiTech AG | 0 |
8V/25N | 8V 3350 | ContiTech AG | 0 |
8V/25N | 8V 3550 | ContiTech AG | 0 |
8V/25N | 8V 3750 | ContiTech AG | 0 |
8V/25N | 8V 4000 | ContiTech AG | 0 |
8V/25N | 8V 4250 | ContiTech AG | 0 |
8V/25N | 8V 4500 | ContiTech AG | 0 |
8V/25N | 8V 5000 | ContiTech AG | 0 |

YASTIQLARIN YIĞILMASI
Bütün erkən yastıq qəzalarının təxminən 16%-i səhv montaj ilə (ümumiyyətlə həddindən artıq qüvvət) və doğru alətlərin olmamasından qaynaqlanır.

YASTIQLARIN SÖKÜLMƏSİ
Yastığın sökülməsi (çıxarılması) ehtiyacı bəzi səbəblərə görə yarana bilər: podşipnikin uğursuz olması, mexanizmin digər hissələrinin sökülməsi və s.

SÜRTKÜ YAĞLARININ SEÇİMİ
Yastıqları yağlamaq üçün yağdan istifadə, hətta ekstremal şəraitdə belə hamar işləmə etibarlılığı və yastıqların maksimum etibarlılığını təmin edir.